Home > Usluge
Matik usluge
Nudimo zaokruženi portfelj usluga i našim korisnicima omogućujemo projektni princip: ključ u ruke. Želimo našim korisnicima pružiti mogućnost dobivanja sveobuhvatne usluge na području čitavog projektnog opsega.
Usluge iz našeg portfelja možete koristiti pojedinačno ili sveobuhvatno, otvoreni smo za različite modele suradnje. Dosad smo realizirali sveobuhvatne projekte kao i ad hoc, specifične, pojedinačne zahtjeve. Spremni smo za svaki opciju. Ono na što bi Vi trebali biti spremni jest zajednički angažman, pogotovo ukoliko je riječ o sveobuhvatnom projektu. To je nužan, ali ne i dovoljan uvjet za uspjeh. Ipak, uz pažljivo definiranje ciljeva i koraka implementacije vjerojatnost za uspjeh eksponencijalno raste. Nijedan naš projekt nije završio neuspješno. |
Principi realizacije projekata.
+ Zaokruženi portfelj usluga. + Vi sudjelujete u njegovom dizajnu i implementaciji. + Manji, fleksibilni projektni timovi. + Projektne isporuke u manjim koracima radi uvida u inkrementalni napredak projekta. + Inkrementalni napredak projekta omogućuje mijenjanje prioriteta i zahtjeva nakon svakog izvršenog koraka.
Dogovorite sastanak.
Kako bi dogovorili sastanak ili saznali detaljnije o našim uslugama kontaktirajte nas na info@matik.hr ili putem kontaktne forme.
|
Ukoliko nemate detaljnu specifikaciju potreba, želimo prvo precizno definirati što želite popraviti u svojem poslovanju. Kroz radionice zajednički radimo na detaljnom definiranju ciljeva, a onda i na analizi postojećih procesa, organizacijskih i tehnoloških struktura firme.
To nam pomaže u izradi financijskih projekcija, nacrta modela rješenja sa cost benefit analizom i posljedičnim planovim implementacije. |
Zajednički dizajniramo novi sustav ili optimiziramo postojeći u skladu sa najboljim praksama, vašim budžetom i cost benefit analizom.
|
Sve gore nabrojano je detaljno dokumentirano i isporučeno vama kao podloga za fazu implementacije koja slijedi. Samu implementaciju rješenja ne morate nužno raditi sa nama. Kompleksnost procesa izrade rješenja razlikuje od projekta do projekta, varira od najjednostavnijih do vrlo složenih. Mi smo spremni na svaku opciju.
Ukoliko imate gotovu specifikaciju rješenja rado ćemo se pozabaviti njegovom implementacijom i prilagodbom. Imamo u tome pregršt iskustva. U nastavku možete vidjeti poslovne aplikacije koje poznajemo u dušu, koje razvijamo i prilagođavamo vašim potrebama.
|
Pretvaramo specifične poslovne zahtjeve u elegantna poslovna rješenja koristeći moderna poslovna oruđa.
|
Ukoliko nemate gotovu specifikaciju rješenja i trebate pomoć u izradi, javite nam se za dizajn. Ukoliko imate spremne zahtjeve, pošaljite nam ih, dat ćemo Vam naše stručno mišljenje i procjenu opsega posla. Ukoliko Vam ista odgovara počinjemo suradnju..
Ukoliko projekt iziskuje razvoj specifičnog rješenja od nule ili nadogradnju postojećeg, možemo vam pomoći bez obzira što su naš primarni fokus gotovi open source proizvodi, njihove prilagodbe i nadogradnje.
Na nekoliko projekata smo razvijali rješenja koja su imala primarni zadatak nadopuniti postojeće poslovne sustave. Primjere aplikacija koje smo razvijali, njihove kratki opis, tehnološki odabir i ciljane poslovne dobrobiti, pogledajte ovdje. Osim specifičnih zahtjeva korisnika konstantno razvijamo vlastite proizvode kojima oplemenjujemo naše usluge. U razvoju naravno koristimo open source tehnologije bez obzira o kojem se području radi. |
Tehnologije koje koristimo.
+ Ruby on Rails, Ruby + Java, Java Script, Angular JS + Linux, Apache, JBoss + MySQL, PostreSQL, MongoDB, Neo4j + Spring Integration Services, Git |
Rješenja koja isporučujemo vrlo rijetko dugoročno ostaju izolirani sustavi i vrlo često postoji potreba za njihovom integracijom sa trećim aplikacijama. Dosad smo realizirali integracije sa različitim ERP sustavima, BI sustavima, webshopom-ovima, sustavima za upravljanje projektima, maloprodajnim aplikacijama, blagajnama, skenerskim rješenjima ili nekim specifičnim aplikacijama i servisima.
U ovisnosti o tehnološkim mogućnostima integracije 'druge strane' prilagođavamo se i pokušavamo pružati maksimalnu fleksibilnost. Osim same implementacije, samostalno vodimo pripremu projekta operativno i dokumentacijski. Održavamo sastanke sa trećim stranama i dogovaramo potencijalne opcije koje prenosimo Vama jednom kad se problematika svede na pitanje balansa cijena/kvaliteta. |
Ukoliko ne želite imati sustave koji egzistiraju kao 'izolirani otoci' već kao dijelovi sveobuhvatnije cjeline, pojavit će se potreba za integracijom jednog ili više poslovnih sustava. Dosad smo realizirali na desetke takvih zahvata. |
Ukoliko je potrebno izvršiti migraciju postojećih podataka iz jednog sustava u drugi javite nam se za pomoć. Migracije podataka sastavni su dio svakog projekta, a na nekim projektima smo bili angažirani samo radi rješavanja kompleksnih migracija na već postojećim sustavima.
Svaka migracija podataka zahtjeva jedinstven pristup no ipak postoji skup od nekoliko koraka koji će vjerojatno biti obuhvaćen svakim projekt migracije do određene mjere.
|
Objedinjavanje podataka iz različitih sustava na jednom mjestu, radi bolje učinkovitosti, logičan je korak. Postoje loši, dobri i optimalni načini izvođenja. Ukoliko Vas zanima treća opcija, javite nam se, eksperti smo na području. |
Osim projektne edukacije koja je standardni dio projektne isporuke, pružamo usluge edukacija vezano uz područja naše ekspertize, a koje mogu uključivati tehnološki ili poslovni aspekt. Listu naših službenih edukacija možete pronaći na stranicama Matikademije.
|
" Investment in knowledge pays the best interest. " Benjamin Franklin |
Pružamo nekoliko vrsta podrške, a u ovisnosti o Vašim potrebama.
Intervencije na poziv - ne postoji ugovorna obveza već se intervencije vrše po pozivu uz definirane cijene sata naših usluga. Odziv na poziv je ASAP. Standardna podrška - uključuje ugovorni odnos i paušalne mjesečne iznose unutar kojih dobivate neograničeno rješavanje bugova i incidenata, brigu o sigurnosnim kopijama podataka, odzivu sustava, optimizacijama, novim inačicama. Odziv je ASAP ili može biti detaljno definiran ugovorom u ovisnosti o kategoriji problema. Napredna podrška - obuhvaća sve što i 'standardni' paket, a osim toga dobivate i određen broj naših sati za savjetovanje, implementaciju novih funkcionalnosti odnosno poboljšanje sustava, 24/7 uslugu, itd. Vrijeme odziva je ugovorno definirano, a u ovisnosti o kategoriji problema. |
Želimo postati Vaš dugoročan partner. Kroz kontinuiranu podršku zajednički surađujemo na evoluciji Vašeg poslovanja. No podrška nije obavezna, niti je tip podrške determiniran. Želimo Vam pružiti potpunu fleksibilnost. Na nama je da dokažemo njenu isplativost. |
Tijekom godina gradimo mrežu pouzdanih partnera koji upotpunjuju našu uslugu na srodnim područjima.
|