• About us
    • Curriculum Vitae
    • Open source paradigm
    • Why choose Matik?
  • Solutions
    • Applications we use
    • SuiteCRM
  • Services
  • Blog
  • Contact

Implementacija pozivnog centra i sustava za upravljanje incidentima 

Picture
Picture
Pod pokroviteljstvom UNDP-a smo za 'Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima' sudjelovali smo u uspostavi 'Nacionalnog pozivnog centra' i sustava za upravljanje prijavama žrtava i svjedoka kaznenih i prekršajnih djela. 
Iz medija:
- priopćenje iz UNDP-a
- priopćenje iz medija
Picture
Isporuke:
  1. Analiza procesa i detaljna konceptualizacija budućeg rješenja 
  2. Implementacija pozivnog centra te njegova integracija sa CRM sustavom radi jednostavnog upravljanja pozivom kao i ključnim podacima o pozivatelju i temi poziva.
  3. Kreiranje ekstenzivne baze znanja i njena integracija unutar CRM sustava za jednostavno dohvaćanje podataka vezano uz savjetovanje.
  4. Implementacija sustava za detaljnu analizu rada pozivnog centra i detaljnu analitiku nad podacima o prijavama.

Alati:
 
SugarCRM CE 6.5.18, MySQL, Linux Cent-OS, Asterisk IPPBX, JasperReports
Vrijeme implementacije: 2 mjeseca.
Picture