• About us
    • Curriculum Vitae
    • Open source paradigm
    • Why choose Matik?
  • Solutions
    • Applications we use
    • SuiteCRM
  • Services
  • Blog
  • Contact
Home > Rješenja > CRM > Alati koje koristimo > Funkcijske karakteristike SuiteCRM-a

Detaljan prikaz SuiteCRM mogućnosti

SuiteCRM je sveobuhvatno CRM rješenje koje pokriva čitav niz funkcionalnosti koje Vam pomažu učiniti vaše poslovanje efikasnijim i transparentnijim, prvenstveno kroz procese prodaje, marketinga i korisničke podrške. 
Osim niza gotovih funkcionalnih modula, SuiteCRM kao platforma je pogodna za razvoj specifičnih funkcionalnosti prema Vašim željama. U nastavku pogledajte osnovne funkcionalne cjeline koje možete pronaći u SuiteCRM aplikaciji. 

Prodaja

Picture
Prodaja obuhvaća klasične procese koji se pojavljuju u svakom poslovnom okruženju, malom, srednjem ili velikom. SuiteCRM aplikacija Vam omogućuje efikasnije upravljanje tim procesima, jednostavnije dijeljenje znanja među zaposlenicima, kvalitetnije predviđanje prodaje, optimalno prilagođavanje prodajnim trendovima, analizu profitabilnosti svojih kupaca, povećanje produktivnosti prodajnih predstavnika i prodajnih timova, povećanje transparentnosti prodaje i još mnogo toga. 


360-stupanjski pogled na kupca. 
Upravljanje kontaktima, partnerima, potencijalima sa centraliziranim uvidom u njihove atribute, prilike, aktivnosti, narudžbe, ponude, račune, ugovore, dokumente, incidente, bugove, kampanje, itd. Jasan i sveobuhvatan uvid u čitavu povijest vašeg odnosa sa kupcem sa svim ključnim podacima. 
Upravljanje prodajnim prilikama.
Upravljajte svojim prodajnim prilikama na efikasan način, ne dopustite propuštanje jedne jedine prilike za generiranjem prihoda. Imajte jasan uvid u trenutnu situaciju vaših prodajnih prilika, aktivnosti vezane uz njih, stadije prilika i vjerojatnosti njihove realizacije. 
Upravljanje ugovorima i ponudama. 
Na jednom mjestu imajte uvid u pripremljene ponude i sklopljene ugovore, same dokumente, uvjete istih kao i rezultate. Na osnovu analize informacija prilagođavajte svoje prodajne procese. 
Segmentacija klijenata. 
Segmentirajte svoje kupce na bazi geografije, demografije, navika kupovanja, razine socijalne interakcije, razine zahtjevnosti, itd. Realizirajte usmjerene marketinške kampanje prema odabranim segmentima i analizirajte njihovu uspješnost. 
Forecasting ili predviđanje prodajnih rezultata. 
Predviđajte precizno svoje prodajne rezultate, djelujte proaktivno i prilagođavajte svoje poslovanje spram dobivenih rezultata. Optimizirajte svoje prodajne rezultate. 

Marketing

Picture
Marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja i generiranje potencijala, upravljanje životnim ciklusom potencijala od trenutka inicijacije do trenutka akvizicije. SuiteCRM aplikacija vam omogućuje jednostavno kreiranje višekanalnih (newsletter, SMS, mail) marketinških kampanja, analize marketinških kampanja, nadzor izvršavanja kampanji, automatsku kontrola odjava korisnika, osiguravanje konzistentnosti i koordinacije marketinških kampanja. Osim toga, SuiteCRM Vam omogućuje jednostavno upravljanje životnim ciklusom potencijala.



Višekanalne kampanje. 
Upravljanje višekanalnim marketinškim kampanjama, omogućuje Vam slanje newsletter-a na neograničen broj mail adresa, praćenje statusa istih (tko je otvorio mail, tko je i koliko puta kliknuo na link unutar maila...), slanje SMS kampanja, realizacija kampanja putem pozivnog centra. 
Upravljanje potencijalima. Upravljajte efikasno svojim potencijalima od trenutka njihove inicijacije do trenutka njihove akvizicije u klijenta ili njihove propasti. Analizirajte izvore svojih potencijala kao i nivo konverzije istih u kupce te shodno tome podešavajte svoje poslovanje. Imajte sve parametre potrebne za kvalitetnu odluku o tome želite li nastaviti trošiti resurse na potencijal ili odustati.
Čarobnjak za stvaranje kampanja. 
Jednostavno, kroz nekoliko koraka, sljedeći upute 'čarobnjaka za stvaranje kampanja' (campaign wizard) samostalno kreirajte kampanju u roku od nekoliko minuta, pošaljite ju na desetke tisuća adresa te jednostavno pratite rezultate. 
Web-to-lead forme.
Mogućnost jednostavnog ubacivanja CRM formi na web stranicu za jednostavno i automatizirano 'hvatanje' potencijala sa web-a u CRM (automatizirano kreiranje potencijala u CRM-u na osnovu upisa na web formi), te posljedično upravljanje istima. 
Analiza rezultata kampanja. 
Mogućnost jednostavne analize bazičnih informacija o kampanjama: koliko je mailova/SMS-ova stiglo na odredište, koliko i koji su 'zapeli', tko se otvorio poruku, tko je i koliko puta kliknuo određeni link , koliko ljudi se odjavilo sa liste, itd. Osim toga moguće je raditi složenije analize uspješnosti kampanja koje uključuju precizne podatke o generiranom prihodu. 

Korisnička podrška

Picture
Kvalitetan odnos sa klijentima, osim marketinga i prodaje, podrazumijeva i kvalitetnu korisničku podršku. Procesi korisničke podrške unutar CRM aplikacije omogućuju Vam efikasno i uređeno upravljanje upitima/žalbama/narudžbama od strane kupaca. Pravovremene i kvalitetne reakcije pozitivno utječu na razinu zadržavanja kupaca, a što je samo korak do ultimativnog cilja - lojalnog kupca. Ankete zadovoljstva, integrirani pozivni centar, baza znanja za rješavanje upita samo se neke od nadogradnji CRM procesa kojima tvrtke teže, a kako bi svojim kupcima omogućile najvišu razinu usluge. Na kraju, analizirajte u kojem dijelu Vaša usluga odgovara očekivanjima, a u kojem je potrebno unaprjeđenje. 


Upravljanje žalbama, incidentima. 
Kvalitetna identifikacija, prioritizacija i upravljanje problemima koje vaši korisnici imaju prilikom korištenja vaših proizvoda i usluga, a kako bi zadržali kupca i osigurali njegovu lojalnost. Jednostavno mjerite vremena trajanja pojedinih stadija rezolucije u skladu sa SLA (Service Level Agreeemnet) uvjetima. Kreirajte ankete zadovoljstva korisnika te njihovu analizu. 
Inbound mail. 
Automatsko stvaranje incidenata/žalbi unutar CRM sustava po pristiglom mailu te njihova automatska raspodjela djelatnicima podrške po principu least busy ili round robin. Osigurajte automatske, personalizirane notifikacije korisniku o stadiju rješavanja njegove prijave.
Organizacija baze znanja.
Organizirajte uređenu bazu znanja za rješavanje incidenata. Opišite česte incidente kako bi vaši djelatnici lakše dolazili do rezolucije problema ili osigurajte automatizirane rezolucije i značajno smanjite vrijeme korisnikova nezadovoljstva. To je jedini način da ga zadržite i potaknete njegovu lojalnost.
Upravljanje projektima.
SuiteCRM pruža mogućnost upravljanja projektom i resursima što vam omogućava na istom mjestu imati ključne podatke o akviziranju prodajne prilike i njezine eventualne projektne realizacije. Pristupajte i upravljajte Vašim projektima putem SuiteCRM aplikacije, kreirajte task-ove, procjenjeno vrijeme za rezolucije i pratite realizaciju. Integrirajte dokumente povezane sa projektom. 
Self-service portal.
SuiteCRM aplikacije vam omogućuje korištenje portala za samo-uslugu (self-service) na kojem Vaši prijavljeni klijenti mogu dobiti detaljan uvid u stanje svojih prijava kao i jednostavnu interakciju sa Vašim osobljem.

Kolaboracija

Picture
Osim gore nabrojanih procesa, SuiteCRM aplikacija implementira i različite kolaboracijske mogućnosti, a koje korisnicima SuiteCRM-a omogućava jednostavniju organizaciju i međusobno dijeljenje podataka vezanih uz nabrojane procese. SuiteCRM se integrira sa najkorištenijim mail klijentima, a kako bi korisnici ostali unutar svojih nativnih i naučenih okolina. Prijenos mail-ova, kontakata i događaja između dva sustava je jednostavan. Osim toga SuiteCRM aplikacija pruža mogućnost različitih eskalacija, automatiziranih notifikacija i podsjetnika unutra SuiteCRM-a i putem mail poruka. Na taj način SuiteCRM brine da ništa ne ostane zaboravljeno. 

Vlastiti mail klijent. 
Mogućnost slanja i primanja mai poruka iz samog CRM alata.
Integracije sa drugim mail klijentima. 
Jednostavno sinkroniziranje mailova, aktivnosti i kontakata iz nativnog mail okruženja (Outlook, Thunderbird, Gmail) u CRM aplikaciju i obrnuto.
Dijeljeni kalendar. 
CRM aplikacija nudi svoj kalendar za bilježenje aktivnosti (sastanci, radni zadaci, telefonski razgovori) i dijeljenje sa drugim korisnicima CRM-a. Mogućnost sinkronizacije događaja iz drugih mail klijenata.
Vođenje projekata. 
CRM pruža mogućnost upravljanja projektom i resursima što vam omogućava na istom mjestu imati ključne podatke o akviziranju prodajne prilike i njezine realizacije u smislu projekta. Dakle, puni krug.
Mobilne platforme. 
CRM podržava sve značajnije mobilne platforme.

Analitika

Picture
SuiteCRM sustav pruža mogućnost adhoc izrade različitih izvještaja kao što su analiza prodajnih trendova, marketinške analize, analiza kvalitete korisničke podrške, analize profitabilnosti kupaca, itd. Zapravo svaki atribut unutar CRM-a može postati metrika. 

 Kreiranje izvještaja nije komplicirano i postoje uputstva kako ih napraviti. Osim toga, u našoj ponudi imamo kratki tečaj tijekom kojeg polaznike učimo izradi izvještaja kako bi ih bili sposobni sami realizirati. 


Mogućnosti platforme

Picture
Osim dosad navedenih funkcionalnih karakteristika, SuiteCRM aplikacija nudi i niz drugih inherentnih karakteristika koje ju čine zaokruženom platformom. Upravljanje korisnicima, korisničkim pravima, timovima, kreiranje vlastitih pogleda, kreiranje vlastitih atributa unutar CRM-a, mogućnost učitavanja gotovih modula, izgradnja vlastitih modula, itd.

Kontrola pristupa. 
Mogućnost preciznog definiranja korisničkih prava nad modulima (tko što smije vidjeti, ažurirati, izvoziti, itd.), mogućnost kreiranja timova nad određenim zapisima
Izgradnja automatiziranih procesa.
Mogućnost kreiranja automatiziranih procesa unutar CRM-a. 
Samostalna prilagodba.
SuiteCRM Vam nudi mogućnost samostalne prilagodbe CRM-a putem SuiteStudia koji funkcionira na drag&rop principu. Stvarajte samostalno svoje poglede, nove atribute, izgled sučelja.
Izgradnja vlastitih modula.
Osim izmjene postojećih, SuiteCRM aplikacija Vam nudi uvoz gotovih modula koje gradite sami, sa partnerom ili koristite postojeće module koje konstantno 'izbacuje' SuiteCRM zajednica. 
Otvoreni standardi.
SuiteCRM aplikacija je open source aplikacija, što Vam daje mogućnost neograničenih prilagodbi aplikacije Vašim potrebama. Također, otvoreni standardi Vam omogućuju integraciju SuiteCRM-a sa bilo kojom trećom aplikacijom po potrebi.
Picture